Tænk Over Livet, Men Drøm Det Ej Hen, For Dagen, Der Gik, Kommer Aldrig Igen!



søndag den 5. maj 2013

Dobbelt??

Fik lige en pudsig tanke på min sidste løbetur....ja, jeg er kommet igang igen!

Har stadig 12 kilo ekstra...som åbenbart ikke liiiiige går væk af sig selv:(

Nå, men jeg fik den skægge tanke, at man i starten af graviditeten spændt går og venter på, at maven begynder at vokse bare en lille smule.
Man omkranser den med bælter og stramme toppe!
Man håber, at alle kan se, at man er gravid og venter et bette barn!

Og vupti, KORT tid efter at bebsen er kommet til verden, så kæmper man med at skjule den mave, som er blevet større!
Man dækker den til med store trøjer og prøver at holde den inde med stramme toppe!

Hvorfor er det ikke legalt mere, at maven viser, at den har haft en baby hos sig i 9 mdr.???

Meeeeeen jeg er selv træt af maven! Min mave har altid været okay tynd (det er rumpe og lår, der tynger), så nu kan jeg sagtens se en forandring, efter at Rosa er kommet til verden!

 
Sidder og nyder maven på cafe i januar :)

 
 
Det er virkeligheden i maj :)





Ingen kommentarer:

Send en kommentar