Tænk Over Livet, Men Drøm Det Ej Hen, For Dagen, Der Gik, Kommer Aldrig Igen!



søndag den 8. april 2012

Årets første ;)

Jeg har længe talt ned...
Med en kriblen for snart at komme afsted...
Og i dag åbnede mit elskede bagagerumsmarked:)

3 timer gik jeg rundt derude og lurede på alt det fine (og knap så fine) tingeltangel
Og sikke nogle lækre ting og sager, jeg fik for lige under 200 kr.:

Lademanns Børneleksikon, som jeg samler på til Mejse
Købte hele bunken til 125 kr, de 7 øverste havde vi, men dem får Bedste bare...
Det er alligevel super billigt..6 kr. pr. bog))



En fin figur til pyntesamlingen..måske bliver den malet sort ;) (30 kr.)


9 fine krus til legehuset (5 kr for hele bunken)
Skal have fundet tallerkner!

Dem måtte jeg eje! (6 kr. for 3)


Et lille klaver til dukkehuset (4 kr.)


 
En lille skuldertaske til Mejse (5 kr.)


Lækre VILA tunikaer til sommeren (20 kr. stk)

 
En lille, men fantastisk bog af den geniale Jesper Juul (5 kr.)

En bog, som jeg tror, både Mejse og jeg får glæde af (25 kr.)

Glæder mig allerede til næste gang!
Tror dog, at gemalen gerne ser, at jeg selv på et tidspunkt har en bod derude med tingeltangel;)

1 kommentar:

  1. Hej.

    Tusind tak fordi du har et billede af Lademanns Børneleksikon.

    Jeg vil virkelig virkelig virkelig gerne vide hvor du har købt dem. Jeg er så stor fan. Jeg læste det hele tiden da jeg var barn.

    Vær sød at fortælle mig det :-)

    SvarSlet