Tænk Over Livet, Men Drøm Det Ej Hen, For Dagen, Der Gik, Kommer Aldrig Igen!



søndag den 15. april 2012

Nu er det nu

Så er tiden kommet til TATTOO nr. 2


Den bliver opbygget over denne lille seddel, som min far skrev til mig, da jeg gik i 9. kl.
Det var til min nervøsitet i eksamensmylderet! Jeg skulle læse den lige, inden jeg gik ind!


Da jeg så for nylig kiggede i alle mine gamle breve og sedler og læste den bette note, så ramte den plet og rørte mig dybt!
For sætningen "Du er elsket uanset hvad", er egentlig essencen af min barndom!
Mine forældres ubetinget kærlighed til mig og den støtte jeg altid har vidst, at jeg havde!
Det har gjort, og stadig gør, at jeg kan takle alt og hviler i mig selv!
Sikke en gave at have med sig her i livet....
En gave, som jeg er heldig at kunne videregive til vores dejlige datter, så hun ved, at hun altid er elsket uanset hvad!

1 kommentar:

  1. Uha det er flotte ord! Tusind tak! Ja han var god til at huske os med de små sedler. Det savner jeg, men er jo så heldig at du min skønne datter har taget det med dig i livet, og jeg får/finder også små sedler fra dig!
    Det du skriver er det flotteste vidnesbyrd forældre kan få...puha jeg er bare så rørt!
    Jeg er også stolt af at du giver det videre til Mejse, så hun får lov til at mærke din ubetingede kærlighed.
    Tusind tak!
    Mange knus fra Mu!

    SvarSlet